Tuesday 24 April 2012

Fraulein Frauke Presents Cuba Libre


It’s time for Fraulein Frauke Presents… again on May 26 and this time the theme is Cuba Libre. For once it takes place on a weekend when I’m not working, which is nice, as I don’t have to watch the clock all evening. I am, however, coming straight from a wedding, but I have an idea on a new frock that I think will work for both occasions. I’m not really the type for wearing fruits in my turban, but I can stretch to flowers. In any case I am sure I will have as much fun as usual.

1 comment:

Lillgull said...

Det verkar verkligen helskoj! Jag älskade ju the international Stockholm Burlesque härom året. Angående huvudbonader-Jag är väl inte heller den som vanligtvis har en fruktkorg på huvudet. Och jag tycker inte att jag passar i turban Men jag älskar Cuba libre och jag älskar Carmen Miranda. :) Jag har ingen aning vad jag ska ha på mig... Det blir att tänka till. Dessvärre får jag denna gång inte med mig min man utan kommer nog ensam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...